اکسسوری, بازار مبل در اهری, بازار مبل قسطی, بازار مبل کرج, بازار مبلمان در ایلام, بهترین مبل در تهران, بهترین مبل در کرج, بورس مبل در تهران, بورس مبل در کرج, بورس مبل قسطی, تعویض مبل در تهران, دانستنی ها, سرویس خواب, غذا خوری, مبل ارزان قسطی, مبل از دم قسط, مبل از دم قسط تهران, مبل استیل, مبل استیل در ایلام, مبل اقساطی, مبل اقساطی تهران, مبل اقساطی در باغ فردوس, مبل ال, مبل با سفته تهران, مبل با سفته در تهران, مبل بازنشستگان, مبل بازنشستگان تهران, مبل بازنشستگان در تهران, مبل بدون پیش پرداخت, مبل ترک قسطی, مبل چکی, مبل چکی تهران, مبل در تهران, مبل در کرج, مبل راحتی, مبل راحتی در آزادی, مبل راحتی در باغ فیض, مبل سلطنتی در باغستان, مبل قسطی, مبل قسطی با چک, مبل قسطی با سفته, مبل قسطی با کسر از حقوق, مبل قسطی بازنشستگان, مبل قسطی بدون پیش پرداخت, مبل قسطی بدون سود, مبل قسطی بدون ضامن, مبل قسطی تهران, مبل قسطی در بجنورد, مبل قسطی کرج, مبل کرج, مبل کلاسیک, مبل کلاسیک در برغان, مبلمان اقساطی, مبلمان اقساطی در برغان, مبلمان در تهران, مبلمان در کرج, مبلمان قسطی, مبلمان قسطی در بندرعباس

خرید مبل قسطی

مبل برند

خرید مبل قسطی 

مبلمان و سرویس خواب در زندگی و خانه های امروزی یکی از وسیله های کاربردی و ضروری به حساب می آید
و بسیاری از افراد برای تغییر دکوراسیون منزل خود و یا هنگام خرید جهیزیه به دنبال خرید این وسایل می روند.


اگر شما هم جزو افرادی هستید که به دنبال خرید مبل و سرویس خواب هستند احتمالا با فروشگاه هایی در بازار مبل
و یا فروشگاه های اینترنتی مبل و دکوراسیون مواجه شده باشید که در کنار خرید نقدی امکان خرید قسطی مبل را به
شما ارائه می دهند

راهنمای خرید مبل راحتی
اگر قصد خرید مبل قسطی را دارید پیشنهاد می کنیم که این مطلب را تا انتها مطالعه کرده و با شرایط ویژه
کلکسیون مبل برند آشنا شوید
یکی از مهم ترین خدمات شرکت کلکسیون مبل برند ارائه امکان فروش اقساطی برای تمام محصولات می باشد
تا افرادی که قصد خرید از بخش های مختلف مانند:مبلمان راحتی،کلاسیک،استیل،سرویس خواب،تختخوابشو،میزغذاخوری
میز جلو مبلی و عسلی و… را دارند بتوانند با خیالی آسوده خریدی مطلوب را تجربه کنند.
آشنایی با مجموعه کلکسیون مبل برند
کلکسیون مبل برند در 3 طبقه مجزا شامل انواع مبلمان راحتی،استیل،کلاسیک و سرویس خواب می باشد24 ماه

مبل قسطی در اهواز

بدون سود و کارمزد
مبلغ پیش پرداخت توافقی
36 ماه خدمات پس از فروش
بهره مندی از کارشناسان مجرب
ارسال به تمام نقاط کشور
ارتباط با ما: 09919393001      09919393002
مبلمان ایتالیایی فندی

مبل قسطی

خرید اقساطی چگونه خریدی است؟

امروزه با توجه به شرایط حاکم بر اقتصاد و قیمت های سرسام آوری که افراد باید برای خرید کالا و اجناس گوناگون پرداخت نمایند،

خرید به شکل نقدی بغضا دشوار خواهد بود.

بنابراین صاحبان کالاهای مختلف فضای مطلوب تری را برای خرید و فروش کالاهای خود به وجود آورده اند

تا مشتریان بتوانند با طی کردن روندی بهتر و به شکلی سهل الوصول، اجناس مورد نظر خود را تهیه نمایند.

اگر بخواهیم تعریف جامع تری از خرید اقساطی عنوان کنیم

باید بگوییم که خرید اقساطی را می توان خریدی دانست که در آن خریدار بخش کمی از پول کالا را به صورت نقدی پرداخت می کند

و بعد متعهد می شود تا مابقی پول را در قسط ها یا فواصل زمانی مختلف و مشخص، پرداخت نماید.

وجهی که در هر قسط پرداخت می شود هم دقیقا وجه مشخصی است.

این شیوه از خرید (خرید اقساطی) دارای مشخصاتی است و هم برای خریدار و هم برای فروشنده مزیت هایی را به دنبال دارد.

مبل برند

ایده های فنگ شویی منزل

  •  قیمت: برای ایجاد یک طرح جذاب برای فنگ شویی منزل، باید مواد مختلفی از جمله کاغذ دیواری، رنگ، مبلمان و سایر لوازم دکوراسیون را در نظر بگیرید. بنابراین باید قبل از شروع هر چیزی هزینه ها را بررسی کرده و بودجه را در نظر گرفت.
  •  سبک: سبک طراحی اتاق‌ها و دکوراسیون منزل باید با سلیقه شما مطابقت داشته باشد. برای مثال اگر سبک سنتی و کلاسیک را دوست دارید، دیوار ها را با کاغذ دیواری طرح قدیمی و شلوغ تر طراحی کنید و مبلمان چوبی و سلطنتی استفاده کنید. همچنین اگر سبک مدرن را ترجیح می دهید، باید از رنگ ها و هارمونی یکنواخت و مبلمان ساده با خطوط صاف و کم استفاده کنید.

 

مبل قسطی مبل قسطی      خرید مبل قسطی مبل قسطی

 مبل قسطی راحتی در تهرانمبل راحتی قسطی در کرج

اشتباهات رایج در نگهداری از پارچه مبلمان

  • در زمان های مشخصی سطح پارچه ای مبلمان را با استفاده از جاروبرقی تمیز کنید
  • و گهگاهی دستمال نخی نم به آن بکشید تا گرد و خاک به خورد پارچه نرود.

 

  • نور خورشید علاوه بر پارچه به چوب آن نیز آسیب می رساند و موجب از بین رفتن رنگ آن می شود
  • که در دراز مدت موجب تفاوت در رنگ بخش هایی‌ که در معرض تابش نورخورشید هستند خواهید شد.

 

  • زمانی که چیزی روی مبل ریخته می شود یا لکی روی آن ایجاد می شود باید همان لحظه برای تمیز کردن آن اقدام کنید و به زمان دیگری موکول نکنید، زیرا هرچه لک تازه تر باشد زودتر و با آسیب کمتری پاک خواهد شد.

 

خرید مبل قسطی خرید مبل قسطی

خرید مبل قسطیخرید مبل قسطی 

روانشناسی رنگ در دکوراسیون

تاثیرات رنگ سبز

سبز یکی دیگر از رنگ های آرامش بخش در چرخه رنگ است. به همین دلیل است که اغلب برای اتاق های خواب و حمام های اسپا از این رنگ استفاده میشود. یک نکته دیگر در خصوص رنگ سبز این است که چون ترکیبی از رنگ آبی و زرد است اثرات آرامش بخش آبی و شادابی زرد را دارد. همچنین اعتقاد بر این است که رنگ سبز استرس را کاهش میدهد.

مبل قسطی

رنگ بنفش

بنفش برای محیط های کار و آموزشی مناسب می باشد و اگر در کنار رنگ زرد قرار گرفته شود، ایجاد کننده حس قوی و جذاب خواهد بود. بهتر است رنگ بنفش به عنوان روکش مبلمان استفاده شود تا اثر خیره کنندگی  و جذابیت خود را برجای بگذارد.

مبل قسطی

رنگ نارنجی

کسانی که رنگ قرمز را دوست دارند اما خشونت یا انرژی زیاد آن را نمی پسندند، می توانند این رنگ را انتخاب کنند. این رنگ رنگی انرژی بخش و ایده آل برای کودکان است.رنگ قرمز حس دوستی را بین افراد افزایش داده و باعث استحکام روابط می شود.

مبل قسطی

رنگ آبی

اعتقاد بر این است که رنگ آبی، فشار خون و تنفس را کند و ضربان قلب را کاهش می دهد. رنگ های عمیق و جسورانه در ایجاد احساس اعتماد به نفس، موثر هستند و با ویژگی هایی مانند وفاداری ، اعتماد ، صلح و موفقیت ارتباط دارند. این رنگ آرامش بخش و آرام قلمداد می شود ، اغلب برای اتاق خواب ها و حمام هایی که می خواهید محیطی آرام بخش ایجاد کنید ، توصیه می شود.

مبل قسطی

رنگ زرد

رنگ زرد یه رنگ نشاط آور، پرانرژی، خلاق و تاثیرگذار است. این رنگ باعث تحریک اعصاب و افرایش تمرکز میشه. استفاده از این رنگ در مکان‌هایی مثل کتابخونه افزایش خلاقیت و تمرکز بشه. یا استفاده از اون در مهدکودک باعث پویا شدن محیط و بچه‌ها میشه.

مبل قسطی

رنگ قرمز

قرمز یک رنگ بسیار قوی و غالب است، بنابراین بر اساس روانشناسی رنگ در طراحی دکوراسیون داخلی منزل بهتر است که آن را با رنگ‌های غالب دیگر در طراحی دکور داخلی کنار هم قرار ندهید. بویژه اگر می‌خواهید رنگ قرمز در دکوراسیون داخلی منزل شما برجسته باشد. سعی کنید در کنار آن از رنگ هایی مانند سرمه‌ای، سیاه ،سفید و خاکستری استفاده کنید.

مبل قسطی

رنگ سفید

استفاده از رنگ سفید در دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن مزایای زیادی دارد. سفید فضایی آرام و خنثی ایجاد می‌کند، فضا را بزرگ‌تر از آنچه هست نشان می‌دهد، نوری را که از هر پنجره وارد می‌شود منعکس می‌کند و پس‌زمینه‌ای عالی برای نمایش آثار هنری فراهم می‌کند.

مبل قسطی

رنگ صورتی

صورتی رنگی گرم، آرام بخش، احساسی، تسکین دهنده و تجملاتی است و باعث تضعیف عضلات، شیرین کامی و شوخ طبعی می شود. این رنگ محافظت و صمیمیت را به شما القا می کند. 

مبل قسطی

رنگ قهوه ای

قهوه ای رنگی است که بیشترین استفاده را دکوراسیون ایران داشته است. رنگ قهوه ای نماد خونسردی ، گرمی ، پایداری و آسایش ، ایمنی ، اطمینان می باشد.

مبل قسطی

رنگ طوسی

 طوسی به دلیل طبیعت آرامش‌بخش و ثابتی که دارد، ممکن است بر روحیه افراد تأثیر مثبتی داشته باشد. این رنگ معمولاً با احساسات مثبتی همچون آرامش، اعتماد به نفس و اطمینان همراه است و ممکن است در کاهش اضطراب و تنش‌های روحی کمک کند.

مبل قسطی

رنگ کرم

معمولا افرادی که به دنبال افکار و ایده های جدید هستند، نیاز به دلگرمی دارند که انتخاب این افراد همیشه رنگ کرم هم در دکوراسیون و هم در استایل آنها  می باشد. زیرا رنگ کرم احساس اعتماد، امنیت و اطمینان به افراد می دهد.

مبل قسطی

رنگ مشکی

رنگ مشکی به عنوان نماد دنیای ناشناخته و پنهان شناخته می‌شود. استفاده از این رنگ نشان دهنده رمز و راز و ابهام است. این رنگ نماد قدرت نیز می‌باشد. از سوی دیگر برخی مشکی را نشان دهنده ظرافت و سادگی نیز می‌دانند. 

مبل قسطی

رنگ طلایی

روان‌شناسی رنگ‌ها، طلایی را با افراد با اعتمادبه‌نفس، قاطع و قوی پیوند می‌دهد. علت تمایل بیشتر خانم‌ها نسبت به آقایان در انتخاب این رنگ را در این می‌دانند که توانایی احساس کردن هماهنگی رنگ‌ها در خانم‌ها بسیار بیشتر از مردان وجود دارد و در این امر با ظرافت عمل می‌کنند.

مبل قسطی

مبل قسطی مبل قسطی

مبل قسطی مبل قسطی

خرید مبل قسطی خرید مبل قسطی

خرید مبل قسطی خرید مبل قسطی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *