مبل قسطی کرج

اگر در شهر کرج هستید و قصد خرید مبل بصورت قسطی را دارید می توانید به کلکسیون مبل برند بیایید.

کلکسیون مبل برند ارائه دهنده محصولات مبلمان و سرویس چوب

به صورت اقساط در شهر کرج پیشرو در ارائه خدمات پس از فروش مبلمان

و یکی از برترین فروشگاه های برتر این زمینه در استان البرز به شما می رود:

-کلکسیون مبل برند در 3 طبقه مجزا
-انواع مبلمان راحتی و کلاسیک,سرویس خواب,غذا خوری
-فروش اقساطی مبل بصورت بلند مدت بدون هیچگونه سود و بهره
-فروش ویژه اقساطی کارمندان و فرهنگیان با تخفیف ویژه
-جدیدترین و بروزترین مدل های مبلمان کلاسیک و راحتی
-36 ماه خدمات گسترده پس از فروش
-ارسال به سراسر کشور

مبل قسطی در ساری

مبل قسطی در کرج

مبل قسطی را به چه صورت خریداری کنیم؟

 عرضه ی مبل قسطی هم برای فروشندگان و هم برای خریداران راهکار خوبی خواهد بود.

زیرا در این صورت فروشندگان مشتری بیشتری جذب کرده و می توانند محصولات بیشتری را به فروش برسانند.

در مقابل خریداران نیز با حفظ نقدینگی خود می توانند کالای مورد نظرشان را خریداری کرده

و از شرایط خرید مبلمان قسطی بهره مند شوند.

همچنین فروشندگان مبل برای خریداران نقدی نیز شرایط مطلوبی را در نظر گرفته اند.

بطور مثال اکثر فروشگاه ها برای فروش های نقدی خود بین 5 تا 20 درصد تخفیف لحاظ می کنند

که این امر برای خریدار بسیار جذاب خواهد بود.

بدین ترتیب هم خریداران نقدی و هم خریداران مبل قسطی از خرید خود راضی خواهند بود

و شرایط برای هر دو به بهترین شکل اعمال می شود.

مبل قسطی کرج

مزایا خرید اقساطی مبل:

  • امکان خرید مبل مورد علاقه و مورد پسند شما
  • ایجاد شرایط مناسب برای خرید جهیزیه عروس
  • امکان خرید هر نوع از محصولات (مبلمان راحتی، کلاسیک، میز و صندلی نهار خوری، مبلمان تختخواب شو و..)
  • امکان پرداخت اقساطی رویال مبل در تمام کشور
  • نامحدود بودن سقف خرید اقساطی

مبل قسطی کرج

پرداخت با چک یا سفته:

در این روش کارشناسان رویال مبل، حساب مشتری را مورد اعتبارسنجی قرار می‌دهند.

در صورت تایید، می‌توانید اقساط را با چک پرداخت می‌کنید.

اگر دسته چک ندارید می‌توانید با ارائه سفته ضمانت، اقساط را خودتان هر ماه پرداخت کنید

و بعد از اتمام اقساط، سفته به شما عودت داده می شود.

مبل اقساطی کرج مبل اقساطی کرج مبل اقساطی کرج مبل اقساطی کرج

مبل قسطی تهران مبل قسطی کرج

                              مبل قسطی کرجمبل قسطی کرج

مبل قسطی کرج مبل قسطی کرج

           مبل قسطی کرج مبل راحتی قسطی در کرج مبل قسطی راحتی کرج مبل قسطی کرج

چیدمان مبلمان

قرار دادن مبل روبروی مبلی دیگر

از آن‌جایی که توازن بسیار مهم است، هیچ جایی بهتر از روبه‌روی مبل برای گذاشتن مبلی دیگر نیست. ترجیحاً مبل‌ها مطابق یکدیگر باشند. در اتاق‌های کوچک این کار معمولاً ممکن نیست، ولی در اتاق‌های بزرگ‌تر که فضای بیشتری وجود دارد، چیدمانی است که امتحانش ضرر ندارد.

روبه‌روی پنجره

اگر جلو یا پشت اتاق یک پنجره‌ی بزرگ دارید، از این عنصر معماری طبیعی و منظره استفاده کنید و مبل خود را روبه‌روی آن قرار دهید.

چیدمان مبلمان در وسط اتاق

این هم یکی دیگر از آن کارهایی است که متخصصین طراحی خطرش را به جان می‌خرند. در اتاق‌های بزرگ، یک مبل بدون پشت یا صندلی برای تفکیک اتاق و ایجاد فضاهای مباحثه عالی است.

مناطق با کنتراست را تعریف کنید

شما همچنین تعادل و علاقه را با اشکال، اندازه ها و رنگ های مختلف در اطراف نقطه کانونی اضافه می کنید. با قطعات بزرگتر مبلمان به عنوان نقاط کانونی، قطعات کوچکتر را در اطراف آنها بچینید تا “منطقه” در اتاق ایجاد شود.

تنوع مبلمان را در نظر بگیرید

اگر فضای منزل به شما اجازه می‌دهد از مبل‌های بزرگ و کوچک استفاده کنید و آنها را در اندازه‌های مختلف روبروی یکدیگر قرار دهید تا ضمن حفظ توازن زیبایی بیشتری به منزلتان بدهید.

تنوع و ترافیک در محیط

دو عامل مهم دیگر در نحوه چیدمان مبلمان در منزل تنوع و ترافیک در محیط هستند. می بایست به روانی رفت و آمد در اتاق اهمیت زیادی دهید؛ چرا که وجود مبل رفت و آمد در اتاق را نباید مختل کند.

تقارن و تقدم در دکوراسیون داخلی

نکات مهم دیگر تقارن و تقدم هستند. همواره تلاش کنید اول بزرگترین تکه مبلمان را جاگذاری کنید، به عنوان نمونه تخت خواب در اتاق خواب یا مبل راحتی در اتاق نشیمن.

این قطعات بزرگ می بایست همواره روبروی نقطه کانونی دکوراسیون منزل قرار بگیرند، چنانچه منزلتان کوچک می باشد باید مبلمان را با فاصله نسبت به دیوار قرار بدهید.

نورپردازی نقطه کانونی

نورپردازی اتاق باید در نقاط کانونی حداکثر باشد. حتی بهتر است محل نصب لوستر سقفی نیز در بالای این محل صورت گیرد.وجود یک قالیچه در فضای بین مبل ها، پیوند زیبایی بین اجزای مبلمان ایجاد می کند.

حفط تعادل در دکوراسیون

تعادل در دکوراسیون داخلی با وجود هماهنگی میان رنگ‌ها، طرح‌ها و استفاده از لوازم به صورت اصولی برقرار می‌شود. تجمع مبلمان و وسایل در یک نقطه از فضای منزل، نمای خوبی ندارد و باید با جابجایی آن‌ها وزن دکوراسیون به تعادل برسد. انتخاب ترکیب رنگ و طرح و سبک وسایل مختلف مخصوصا زمانی که از چند دست مبل در فضا استفاده می‌شود، حائز اهمیت خواهد بود.

جلب توجه

در چیدمان سعی کنید از وسایلی استفاده کنید که نظر افراد را به سمت خود جلب کند.

فضای مدرن

اگر قصد دارید فضایی مدرن برای سالن نشیمن ایجاد کنید باید فضایی کاملا ساده و مرتبی را داشته باشید.

اندازه گیری

 در ابتدا به شما توصیه می‌کنیم که قبل از خرید تمامی وسایل، لازم ابتدا به اندازه گیری فضای خود بپردازید و خرید لوازم مورد نیاز را با توجه به فضایی که در دسترس دارید انجام دهید. چرا که انتخاب سایز مناسب وسایل بسیار در شیک‌تر به نظر رسیدن دکوراسیون شما تاثیر خواهد گذاشت.

چیدن مبلمان به صورت جلسه‌ای

در بسیاری از خانه‌های ایرانی شاهد این نوع چیدمان هستیم. در سبک چیدمان جلسه ای، مبلمان به صورت یک نیم دایره در کنار هم قرار می‌گیرند. تمامی فضاها می‌توانید از این سبک چیدمان و بر اساس سلیقه‌ی خود استفاده کنید اما پیشنهاد ما این است که اگر فضای زیادی در نشیمن و پذیرایی در اختیار دارید، مبل‌های خود را به شکل نیم دایره قرار دهید.

چیدمان دایره‌ای شکل

اگر دوست دارید با چیدمان مبلمان منزلتان یک فضای مناسب برای دورهمی‌ها و گفت‌وگوها ایجاد کنید پیشنهاد ما به شما چیدمان به‌صورت گرد است. برای این چیدمان باید نقطه کانونی اتاقتان را پیدا کنید و مبلمان سلطنتی را به شکل دایره‌ای بچینید. برای چیدمان ست راحتی هم می‌توانید از شکل گرد یا هر شکل دیگر هندسی استفاده کنید.

چیدمان مستطیلی شکل

اگر فضای پذیرایی شما مستطیل شکل و به صورت کشیده می باشد بهترین مدل چیدمان مبلمان به صورت ال می باشد تا به پذیرایی شما جلوه ببخشد‌. همچنین می توانید از مبلمان ال شکل استفاده کنید‌ و براساس سلیقه و اندازه ی فضایتان آنها را کنار یکدیگر بچینید و یا یک مبل تک نفره را  جدا بگذارید.

چیدمان مربعی شکل

بهترین مدل چیدمان مبل در پذیرایی مربعی شکل است و می توانید تمام موارد را در آن پیاده سازی کنید. هنگام ‌چیدمان سعی کنید یک نقطه کانونی را در نظر بگیرید این نقطه ی تمرکز می تواند تلویزیون، تابلویی خاص و یا گیاهان زیبا و تزئینی باشد و سپس بقیه وسایل و مبلمانتان را با توجه به آن‌‌ نقطه بچینید‌ تا تمام‌ توجه ها را به آن معطوف سازید.

مبل قسطی در کرج

سرویس بهداشتی

یکی از قسمت هایی که کمتر مورد توجه قرار می گیرد، سرویس بهداشتی است. همان طور که می دانید سرویس بهداشتی شامل توالت، دستشویی و حمام است و اکثر ما در گذشته فکر می کردیم که سرویس بهداشتی به دلیل کوچک بودن، نیازی به زیبا سازی ندارد و یا برای این کار به صرف هزینه های زیادی نیاز است، در صورتی که با صرف هزینه های نسبتا کم، می توانید دکوراسیون بسیار زیبایی را در این فضا به وجود آورید.

انتخاب سبک:

انتخاب سبک فضاهای بهداشتی بستگی به سبک طراحی منزل شما دارد . در واقع برای طراحی سرویس بهداشتی باید از همان سبکی استفاده کنید که طراحی دکوراسیون داخلی منزل شما از آن پیروی می‌ کند .

آینه:

آینه‌های بزرگ باعث ایجاد بعد و عمق بیشتر در فضا می‌شوند و با نشان دادن فضایی چندین برابر فضای کوچک سرویس و ایجاد خطای دید در انسان، یک سرویس بهداشتی کوچک را بزرگ‌تر و دارای ابعادی بیش از آنچه که هست نشان دهند.

رنگ:

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر روی زیبایی طراحی داخلی دستشویی شیک و مدرن استفاده از رنگ‌های مناسب است. علاوه‌بر این رنگ‌ها نقش تعیین‌کننده‌ای در ایجاد احساس افراد نسبت به فضا دارند.

نورپردازی:

نورپردازی سرویس بهداشتی، نقش مهمی در زیبایی و جذابیت آن دارد ولی خیلی ‌از افراد، توجه چندانی به این مسئله اساسی ندارند. تکنیک‌های مختلفی برای نورپردازی وجود دارد که به روشنایی و زیبایی سرویس بهداشتی کمک می‌کند.

به‌عنوان‌مثال استفاده از لامپ‌های کوچک یا نور مخفی در اطراف آینه باعث افزایش روشنایی و زیبایی سرویس بهداشتی می‌شود. همچنین استفاده از چراغ میله‌ای حمام، لوسترهای مدرن یا چراغ‌های استوانه‌ای که به‌صورت عمودی دوطرف آینه قرار می‌گیرند، به زیبایی سرویس بهداشتی کمک می‌کند.

گیاهان:

برایدکوراسیون سرویس بهداشتی می توانید از گل های مناسب داخل ساختمان استفاده کنید. این کار باعث می شود هوای داخل سرویس بهداشتی پاکسازی شود. از طرفی از نظر بصری فضای بسیار زیبایی ایجاد خواهد کرد.

اکسسوری مدرن

در سبک مدرن، اکسسوری حمام و اکسسوری سرویس بهداشتی مدرن باید بسیار ساده باشند. شما می‌توانید به عنوان مثال از یک مجسمه سفید و ساده به‌عنوان یک المان تزئینی در سرویس یا حمام خود استفاده کنید. یا می‌توانید از جاصابونی‌ها و جامسواکی‌هایی با طرح‌های مینیمال و ترجیحا رنگ‌های سفید و کرم استفاده نمایید. در نتیجه یک سرویس بهداشتی مدرن خواهید داشت.

سیستم تهویه

هر چقدر هم که زیبایی ظاهری سرویس بهداشتی شما تکمیل باشد اگر بوی نامطبوعی در این قسمت وجود داشته باشد و شما آن را برطرف نکنید دیگر زیبایی که برای آن هزینه کرده اید و وقت گذاشته اید به چشم نمی آید. پس بهتر است فضای حمام و سرویس بهداشتی شما هوای مطبوعی داشته باشد.

مبل قسطی کرج مبل قسطی کرج

مبل قسطی کرج مبل قسطی کرج

مبل قسطی بازنشستگان کرج مبل قسطی بازنشستگان کرج

مبل قسطی کرج مبل قسطی کرج

مبل قسطی کرج مبل قسطی کرج

مبل قسطی در کرج مبل قسطی در کرج

مبل قسطی در کرج مبل قسطی در کرج

مبل قسطی کرج مبل قسطی کرج

مبل قسطی کرج مبل قسطی کرج

مبل قسطی در کرج مبل قسطی در کرج

پروژه های مرتبط