بازار مبل در کرج, بازار مبل قسطی, بازار مبلمان در تهران, بازار مبلمان در شهریار, بازار مبلمان در محمد شهر, بهترین مبل در تهران, بورس مبل در کرج, بورس مبل قسطی, دکوراسیون, مبل ارزان قسطی, مبل از دم قسط, مبل از دم قسط تهران, مبل استیل در اسلامشهر, مبل اقساطی, مبل اقساطی بازنشستگان تامین اجتماعی, مبل اقساطی در البرز, مبل ال, مبل با سفته تهران, مبل بازنشستگان, مبل بازنشستگان در تهران, مبل بدون پیش پرداخت, مبل ترک قسطی, مبل چکی, مبل چکی تهران, مبل در تهران, مبل در کرج, مبل راحتی در اندیشه, مبل سلطنتی در فردیس, مبل قسطی, مبل قسطی با چک, مبل قسطی با سفته, مبل قسطی با کسر از حقوق, مبل قسطی بازنشستگان, مبل قسطی بدون پیش پرداخت, مبل قسطی بدون سود, مبل قسطی بدون ضامن, مبل قسطی در مارلیک, مبل قسطی کرج, مبل قسطی مستمری بگیران, مبل کرج, مبل کلاسیک در سرآسیاب, مبلمان اقساطی, مبلمان اقساطی در آزادی, مبلمان در تهران, مبلمان در کرج, مبلمان قسطی, مبلمان قسطی در ملارد

مبل قسطی مستمری بگیران

بازار مبل ترک

مبل قسطی مستمری بگیران

مبل قسطی مستمری بگیران

مبلمان برند در کرج ویژه بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی دریافتی از بانک رفاه

بدون چک بدون ضامن با کسر از حقوق

به صورت اقساط بلند مدت تا 36 ماه

بدون سود و بهره بدون پیش پرداخت از دم قسط

36 ماه خدمات پس از فروش


خرید بازنشستگان و مسـتمـــری بگیران

ایــن روش مخصوص بــــازنــشستگان و مستمری بگیـــران ســـازمان تامین اجتماعی است که حقوقشان را از بانک رفاه دریافت می کنند. به این صورت که بـــدون نیاز به چک و یا ضـــــامن، مـــبلغ قـــــسط مشخص شده به صورت ماهانه از حقوقشان کسر می گردد.

بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی و همچنین کلیه حقوق بگیران بانک رفاه می توانند با استفاده از سامانه بتا به صورت اقساطی از مبل برند اقدام کنند

خرید اقساطی از طریق سامانه بتای بانک رفاه بدون مراجعه به بانک بوده و در کمترین زمان (کمتر از یک ساعت) در سراسر کشور امکان‌پذیر است.

مبل قسطی مستمری بگیران

نکات لازم برای خرید مبلمان

  • محل چیدمان مبل مهم ترین نکته ای که باید هنگام خرید مبل به آن دقت کنید مشخص کردن محل furniture است.
  • شما باید ابتدا آن بخش از خانه را که قرار است مبل ها را در آن بچینید مشخص کنید؛
  • سپس بر اساس آن یک مبل مناسب برای نشیمن اتاق کار پذیرایی یا…انتخاب نمایید.
  • مساحت خانه یا محیط کارفضای خانه یکی دیگر از نکاتی است که باید قبل از خرید مبل آن به آن دقت داشته باشید.
  • مبلی که انتخاب می کنید باید با محیط خانه مناسب باشد..
  • به عنوان مثال وجود مبلمان بزرگ در محیط تنگ باعث می شود که خانه شما کوچک تر از آنچه که هست
  • نظر بیاید و مانع رفت و آمد اعضای خانواده شود.
  • مشخص کردن بودجه مالی در نظر گرفتن قیمت مبل خانه یکی دیگر از نکاتی است که باید به آن دقت کنید.
  • گاهی ممکن است بعد از ساعت های جستجو در بازار مبل مورد علاقه خود را پیدا کنید
  • و در نهایت متوجه شوید که توانایی پرداخت آن را ندارید.
  • برای اینکه بتوانید راحت تر و بدون سردرگمی مبل مناسب منزل خود را پیدا کنید توصیه می کنیم حتماً هزینه و بودجه ای که قرار است پرداخت نمایید را مشخص کنید و سپس بر اساس آن به دنبال مبل منزل بگردید.
  • رنگ بندی و تم مبل منزل تم و رنگ بندی مبل از اهمیت بالایی برخوردار است.برای فروشنده فرقی نمی کند که شما کدام رنگ را انتخاب می کنید؛ به همین دلیل هنگام خرید اشاره ای به این موضوع نمی کنند.به عنوان یک راهنما به شما توصیه می کنیم که رنگ مبل خود را بر اساس تم و طراحی دکوراسیون خانه خود انتخاب نمایید.

مبل قسطی مستمری بگیران مبل قسطی مستمری بگیران مبل قسطی مستمری بگیران

تمیز کردن مبلمان چوبی

مبل قسطی مستمری بگیران

اجزای مبلمان را جدا کنید

در گام اول باید اجزای مبل مانند روکش، کوسن ها و هر گونه دکور را از مبلمان خود جدا کنید.

سپس با یک پارچه مرطوب یا برس نرم هرگونه گرد و غبار و کثیفی را از بین ببرید.

از پولیش مبلمان استفاده کنید

پولیش یک مرحله اختیاری است که برای براق کردن مبلمان چوبی خود می توانید استفاده کنید. توصیه می کنیم که برای افزایش زیبایی طبیعی و محافظت از چوب به ویژه مبلمان چوبی قدیمی از یک پولیش یا موم مناسب استفاده کنید. زیرا در عین درخشندگی باعث می شود که مبلمان شما نو و تمیز به نظر برسد.

مبلمان چوبی خود را از منابع گرمای بیش از حد مانند رادیاتور، شومینه، بخاری یا دریچه های حرارتی و همچنین نورمستقیم خورشید دور نگه دارید.

براق کردن مبل استیل با پارافین

یکی از مهم ترین کارهایی که می توان برای زیباسازی و ترمیم وسایل چوبی خانه انجام داد آن است که با استفاده از پارافین آنها را براق کنیم.
پارافین باعث می شود علاوه بر ترمیم ظاهر وسایل چوبی، آنها دارای دوام بالایی شوند و به راحتی آسیب نبینند. از پارافین می توان برای براق سازی صندلی ها، انواع تختخواب، درب ها، انواع کمدها و میزهای توالت، کابینت های چوبی و غیره استفاده کرد.

تمیز کردن مبل چرم

استفاده از محصولات تمیزکننده مخصوص مبل چرم

محصولات پاک کننده ویژه‌ای برای تمیز و براق کردن مبلمان چرم وجود دارند. این مواد علاوه بر خاصیت تمیز کنندگی طول عمر چرم را نیز افزایش می دهند. پس می توان این مرحله را اصلی‌ترین مراحل نظافت مبلمان چرم دانست.

این مواد معمولا به صورت اسپری به فروش می رسند. بهتر است به جای اسپری کردن مستقیم آن‌ها روی مبل، این مواد را روی دستمال اسپری کرده و سپس نسبت به تمیز کردن مبل چرم اقدام کنید.

مبل‌های چرمی خود را در مقابل نور خورشید نگذارید، می‌تواند چرم را خشک و قدیمی کند، در نتیجه منجر به تغییر رنگ و ترک خوردگی مبل می‌شود.

خراش‌های جزئی به راحتی با پارچه‌ای نرم و آغشته به روغن چرم یا نرم کننده از بین می‌روند. روغن، بدون این که تغییری در ظاهر چرم ایجاد کند، خراش‌های روی آن را می‌پوشاند. برای ترمیم خراش چرم با این روش، 10 دقیقه صبر کنید و به روغن اجازه بدهید تا خوب جذب شود.

چیدمان مبل چرم قرمز

رنگی فوق العاده جذاب برای انتخاب مبل‌های راحتی چرمی، این مبل برای چیده شدن در دکور اتاق نشیمن شما نیاز به کار خاصی ندارد؛ چرا که از هر زاویه و سمتی ببیننده را به خود جذب می‌کند. برای اینکه این مبل را هر چه بهتر از آنچه که هست به نمایش دربیاورید، از به کار گیری لوازم اضافی در اطراف آن بپرهیزید. بهتر است مبل کاناپه چرمی قرمز را در زیر تابش نور مستقیم قرار دهید تا نقطه توجه اتاق شما شود. این رنگ در هر سبک دکوراسیونی، چه در چیدمان سنتی و چه دکوراسیون مدرن جلوه گری خاص خود را دارد، برای جلوگیری از تداخل رنگی محیط بهتر است مبل چرمی قرمز را در کنار رنگ‌های متضاد به کار نبرید.

مبل چرمی سیاه

مورد علاقه همه افراد بوده و حس وقار و سنگینی خاصی به محیط می‌دهد.

براق بودن و ایجاد حس نظم در رنگ سیاه باعث می‌شود در هر مکانی که مبل چرمی سیاه قرار می‌گیرد نگاه‌ها به سمت آن برگردد. مبل چرمی سیاه را حتی می‌توان به عنوان نقطه کانونی خانه یا اتاق نشیمن در نظر گرفت.

مبل چستر چرمی سفید

اکر در دکوراسیون داخلی خانه خود از رنگ های گرمی مانند نارنجی و قرمز استفاده کرده‌اید، پیشنهاد ما به شما استفاده از مبلمان چستر چرمی به رنگ سفید یا رنگ های خنثی می باشد.

مبل چستر طوسی

به منظور ایجاد هماهنگی و تلفیق سایر المان ها با مبل چستر طوسی می توانید از رنگ های سفید، مشکی، آبی، صورتی و طیف های مختلف دیگر رنگ طوسی و خاکستری به عنوان رنگ مکمل مبل خود استفاده نمایید.

کوسن برای مبل چرم تیره

برای مبل های چرم به رنگ های تیره (قهوه ای، مشکی) کوسن های با رنگ روشن و خنثی را انتخاب کنید تا محیطی روشن تر داشته باشید.

مبل قسطی مستمری بگیران

مبل چرم قهوه ای تیره با کوسن قرمز

رنگ قرمز دکوراسیونی جذاب و رمانتیک را به وجود می آورد. قرار دادن این کوسن بر روی مبل های براق چرم قهوه ای سوخته فضایی مدرن را در منزل شما به وجود می آورد.

از بین بردن لکه از مبل چرم

  1. بیش از حد لکه را با آب خیس نکنید. این کار ممکن است آسیب بیشتری نسبت به خود لکه ایجاد کند.
  2. از حلال‌های تمیز کننده، جلای مبلمان، لاک الکل، تمیز کننده‌های ساینده، صابون‌های شوینده یا آب آمونیاک استفاده نکنید.

مبل چرم یا پارچه ای

اگر هنوز در مورد انتخاب بین مبل چرم و پارچه‌ای مردد هستید، می‌توانید از ترکیب هر دو برای چیدمان‌تان استفاده کنید. مثلا ترکیب مبل چستر چرم با صندلی‌های پارچه‌ای طرحدار می‌تواند چیدمان جذابی ایجاد کند.

چیدمان مبلمان چستر چرم

منظور از ایجاد توازن و تناسب در چیدمان چستر این است که آن ها را در اتاقی که رنگ ها و کارهای هنری زیادی دارد، به طور دقیق به حالت نیم دایره در کنار یکدیگر قرار دهیم.

برای انتخاب مبل چرمی رنگ و تم دکوراسیون منزل تان نیز از اهمیت بالایی برخوردار است، باید مبلی انتخاب کنید که با دکواسیون منزل تان از نظر سبک و رنگ هماهنگ باشد. چرم های بلوطی با هر نوع دکوراسیونی هماهنگی دارد و انتخاب خوبی است.

بازسازی خراش های عمیق در سطح چرم

برای انجام این کار در ابتدا باید هرگونه آلودگی را از سطح خراش پاک کنید. برای انجام این کار از یک تکه پارچه تمیز و ایزوپروپیل الکل استفاده نمایید. این الکل به سرعت خشک می شود.

یک مبل چرم می تواند دارای کیفیت, راحتی قابل وصفی باشد. این که شما مبل خود را در اتاق نشیمن یا  اتاق خانوادگی قرار می دهید, جایی برای نشستن و استراحت شما فراهم می آورد. حتی بهترین نوع چرم هم در طول زمان دچار محو شدگی یا کم رنگی می گردد. بهترین راه برای تازه به جلوه رسیدن مبل شما بدون خرید مبل جدید, رنگ کردن آن می باشد.

مزایای مبل چرم

یکی از معایب روکش های پارچه ای این است که گردوغبار را به خود جذب می کند به همین دلیل نیز افراد دارای بیماری تنفسی را اذیت خواهدکرد. مبلمان چرمی این ویژگی را ندارند و هیچ گردوغباری به داخل آنها نفوذ پیدا می کند پس اگر حساسیت دارید، با مبل چرمی مشکلی نخواهیدداشت.

معایب مبل چرم

شاید بتوان تنها عیب خرید مبل چرم را پوسته پوسته شدن آن به مرور زمان دانست.اگر شما در منزل حیوانات خانگی نگهداری می کنید این موجودات با چنگال های خود به روکش مبل چرمی آسیب می رسانند، به همین علت این مبلمان مناسب منزل شما نخواهد بود. به طور کلی این پوسته پوسته شدن ها با استفاده از رنگ مخصوص چرم قابل ترمیم خواهد بود.

نکاتی در خرید مبل چرم

نوع چرمی که در مبل استفاده شده در دوام و قیمت آن تاثیر گذار است. بیشتر مبلمان چرمی موجود در بازار چرم گاوی هستند ولی پردازش های مختلفی روی پوست انجام می شود که تاثیر زیادی در دوام آن دارند.

پیش از خرید کاناپه و مبلمان چرمی، رنگ زمینه و دکوراسیون خانه را به یاد داشته باشید تا بتوانید مبلمانی با رنگی هماهنگ و یا مکمل برای فضای مورد نظر خریداری کنید.

قبل از خرید، حتماً مبلمان را تست نشستن کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا راحتی و سازگاری مبل با بدنتان را ارزیابی کنید. همچنین، توجه به طراحی صحیح مبل و پشتیبانی مناسب برای استراحت شما بسیار مهم است.

در هنگام خرید مبل چرمی به دنبال پایه‌های مستحکم، قاب‌های چوبی بادوام و چرم دانه درشت باشید.

مبل قسطی مستمری بگیران مبل قسطی مستمری بگیران مبل قسطی مستمری بگیران مبل قسطی مستمری بگیران

مبل قسطی مستمری بگیران مبل قسطی مستمری بگیران

مبل قسطی مستمری بگیران مبل قسطی مستمری بگیران

مبل قسطی مست مبل قسطی مستمری بگیران

مبل قسطی مستمری بگیران مبل قسطی مستمری بگیران

مبل قسطی مستمری بگیران مبل قسطی مستمری بگیران

مبل قسطی مستمری بگیران مبل قسطی مستمری بگیران

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *