مبل قسطی بازنشستگان

یکی از مهمترین بخش ها در هر جامعه ای، بازنشستگان آن جامعه هستند.

در حال حاضر اقشار مختلفی در ایران هستند که به خرید اقساطی روی آورده‌اند.

یکی از این گروه‌ها بازنشستگان هستند.

افرادی که به سن بازنشستگی می‌رسند، معمولا دارای همسر، فرزند و نوه هستند.

بنابراین زندگی آن‌ها مخارج فراوانی دارد

از هزینه تحصیل فرزندان در مدرسه و دانشگاه گرفته تا خرج عروسی، خرید جهیزیه، خرید لوازم‌التحریر و غیره.

به همین دلیل امکان خرید قسطی بازنشستگان، فرصت خوبی برای آن‌ها به شمار می‌آید

تا بتوانند لوازم زندگی خود را بدون دردسر تهیه کنند.

کلکسیون مبل برند خدمات ویژه ای را برای بازنشستگان و مستمری بگیران تامین جتماعی، در نظر گرفته است

که می توانند مبلمان و سرویس کامل چوب را به صورت اقساط ۲۴ ماهه بدون بهره خریداری نمایند.

خرید مبل اقساطی برای بازنشستگان

بازنشستگان و مستمری بگیران محترم تامین اجتماعی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می کنند

می توانند مبل قسطی بازنشستگان را با اقساط بلند مدت تا 24 ماه بدون چک و بدون ضامن با کسر از حقوق

و با مبلغ پیش پرداخت توافقی بدون سود و بهره و 36 ماه خدمات پس از فروش از فروشگاه مبل برند تهیه نمایند.

مجموعه مبل برند دارای 3 طبقه مجزا شامل انواع

مبلمان راحتی,استیل,کلاسیک,سرویس خواب,غذا خوری,ساعت,تابلو فرش و… می باشد.

مبل قسطی بازنشستگان

مبل براي كجا استفاده میشه ؟

قبل از خرید مبل، باید توجه داشت که برای چه هدف و در کدام محل قرار است آن را استفاده کنید.

اگر قصد دارید این مبل را در یک فضای خانوادگی و جمعی استفاده کنید

که تلویزیون در آن قرار دارد، باید یک مبلمان راحت برای نشستن بلند مدت

و همچنین همراه با یک میز مناسب برای قرار دادن ظروف پذیرایی بخرید.

ترفند تعويض روكش‌ها

شما می‌توانید مبلمانی را بخرید که به راحتی قابل تعویض و شستشو باشند، به این ترتیب هرگز نیاز به داشتن مبلمان تکراری نخواهید داشت.

اگر مبلمان مورد نظر برای یک فضایی است که بچه‌ها به طور مداوم در آن حضور دارند و قرار است روی آن بالا و پایین بروند، بهتر است از مبلمانی با دسته‌های قوی استفاده نکنید. همچنین، رنگ آن را نیز به صورت روشن انتخاب نکنید تا کثیف شدن آن به سرعت اتفاق نیفتد.

نکات خرید مبلمان

در زمان انتخاب مبلمان، نکات زیادی وجود دارد که بهتر است آن ها را رعایت نمایید.

این نکات شامل مواردی همچون رنگ پارچه، جنس چوب و متریال، نوع ساخت و … می باشد.

از نکات دیگر، برای خرید مبلمان می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تناسب مبل
  • شکل و اندازه
  • کاربرد
  • داشتن بدنه ی مقاوم
  • دسته ی مبل و شکل آن

مبل قسطی بازنشستگان مبل قسطی بازنشستگان مبل قسطی بازنشستگان مبل قسطی بازنشستگانمبل قسطی بازنشستگان مبل قسطی بازنشستگانمبل قسطی بازنشستگان

                             مبل قسطی بازنشستگان مبل راحتی قسطی در کرج

مبل راحتی قسطی بازنشستگان مبل قسطی بازنشستگان

مبل قسطی بازنشستگان

مشاوره گرفتن از یک متخصص طراح دکوراسیون

اما برای طراحی دکوراسیون داخلی احتیاج به علم و دانش و تجربه بسیاری است. نورپردازی از کدام سمت است؟ هدف استفاده از فضا چیست؟ چند نفر در آن زندگی می‌کنند؟ تیرچه‌ها در کدام جهت‌اند؟ سیم کشی و لوله کشی آب و گاز در کجا قرار دارند؟ فضاهای مرده کجا هستند؟ چه استفاده مفیدی می‌توان از آن‌ها کرد؟ چه لوازمی می‌توانند ما را به هدف‌مان برسانند؟ هزینه‌ها تقریبا چقدر می‌شود؟ همه این‌ها نیاز به سال‌ها تحصیلات دارد که متخصصان طراحی دکوراسیون کاملا به آن‌ها واقف هستند و می‌توانند بهترین‌ها را برای شما فراهم و پیشنهاد کنند و شما سبکی که با نیازها و سلیقه شما مطابقت دارد انتخاب کنید.

سبک

سبک طراحی اتاق‌ها و دکوراسیون منزل باید با سلیقه شما مطابقت داشته باشد. برای مثال اگر سبک سنتی و کلاسیک را دوست دارید، دیوار ها را با کاغذ دیواری طرح قدیمی و شلوغ تر طراحی کنید و مبلمان چوبی و سلطنتی استفاده کنید. همچنین اگر سبک مدرن را ترجیح می دهید، باید از رنگ ها و هارمونی یکنواخت و مبلمان ساده با خطوط صاف و کم استفاده کنید.

مبل راحتی بدون پایه

افرادی که قصد دارند مبلمانی با ارتفاع کمتر خریداری کنند،بهتر است یک نوع مبل راحتی خوب بدون پایه خریداری کنند. ضمنا هر چقدر ارتفاع پایه کمتر باشد و حتی پایه ای نداشته باشد، برای متراژ کم بهتر خواهد بود.

استفاده از مبل های تکی و بدون دسته

این نوع مبل‌ها طرفداران زیادی را پیدا کرده‌اند. این مبل‌های تکی فاقد دسته هستند و در هر جهتی امکان چیده شدن را دارند. مبل‌های تکی و بدون دسته مناسب فضاهای کوچک هستند و مانعی در رفت وآمد ایجاد نمی‌کنند. اکثراً مبل‌های تکی دور یک میز و به صورت گرد چیده می‌شوند و میز وسط به عنوان نقطه کانونی در نظر گرفته می‌شود.

دکور مینیمال:

دکوراسیون مدرن جزئیات اضافی را حذف کرده و به کارکرد بیشتر از مد اهمیت می‌دهد.

مبلمان کوتاه و بلند:

مبلمان بلندی که در پایین و نزدیکی زمین قرار دارند، ظاهر مدرن خانه را بهتر می‌کنند.

رنگ خنثی:

استفاده از رنگ‌های روشن، سفید، بژ، خاکستری و پاستلی

بافت:

وجود بافت در محیط به آن فضا بعد و حس لامسه می افزاید. علاوه بر این به وسایلی که دارای سطحی صاف و صیقلی هستند جذابیت و گرما می بخشد. وجود قالیچه هایی با پرز های نرم و لوازمی که با قطعات چوبی روی آن را تزیین کرده اند یا کوسن هایی با گلدوزی های زیبا به محیط شما بافت می دهد. این کار همچنین سبب دو چندان شدن جذابیت اتاق شده و به آن گرما و صمییمیت و روح می بخشد.

کتابخانه:

اگر در اتاق خود از فضای کافی برخوردار هستید حتما قسمتی از آن را به کتابخانه اختصاص دهید. وجود کتاب و کتابخانه در اتاق به آن هویت می بخشد و فضا را برای شما و دوستان و خانواده شخصی می کند و سبب راحتی می گردد.

از فرش مناسب استفاده کنید

اگر از یک فرش در اتاق نشیمن استفاده می‌کنید بدون شک تنها راه استفاده از آن در وسط اتاق است. انجام این کار همیشه نتیجه‌ای مثبت در پی دارد، مخصوصا در زمانی که از یک فرش بزرگ و جذاب استفاده شود.

طراحی با رنگ های متناسب

یکی از مهمترین محورها در حوزه طراحی داخلی، موضوع انتخاب رنگ در فضای مورد نظر است. برخی از رنگ ها این خاصیت را دارند که موجب درمان بعضی بیماری ها مانند افسردگی، فشارخون و… می شوند.

انتخاب پرده برای اتاق پذیرایی مدرن

وظیفه پرده‌ها در خانه کنترل نور، ایجاد احساس راحتی و حفظ حریم خصوصی است اما در اتاق پذیرایی، زیبایی و شیک بودن پرده بیش از هر چیز دیگری مد نظر است. رنگ پرده پذیرایی باید به گونه‌ای باشد که با سایر المان‌ها تناسب داشته باشد و اگر طرح و رنگ پارچه پرده درست انتخاب شود فضای پذیرایی زیبا و جذاب به نظر می‌رسد.

کاغذ دیواری اتاق پذیرایی

شما می‌توانید دیوار پذیرایی را به کمک کاغذ دیواری‌های پوستری یا سه بعدی بپوشانید. سعی کنید از کاغذ دیواری‌های شلوغ تا حد امکان استفاده نکنید چراکه بعد از چند ماه شما را خسته می‌کند و باعث شلوغی دکوراسیون خانه می‌شود. ولی اگر طرح‌های شلوغ کاغذ دیواری مد نظرتان است فقط در یک بخش از سطح دیوار از آن استفاده کنید و دیگر دیوارها را با طرح‌های ساده و ملایم دیزاین کنید.

انتخاب تابلو

آویزان کردن تابلو به دیوار یکی از کارهایی است که برای زیباتر شدن دکوراسیون انجام می‌شود. اگر تابلوهای نصب شده روی دیوار با مبلمان هماهنگی داشته باشد این زیبایی بیشتر خواهد شد.

استفاده از آثار هنری

استفاده از آثار هنری سبب به وجود آمدن حس هیجان و زندگی در اتاق می شود. در استفاده از تابلو و تصاویر هنری همیشه سعی کنید تا بخشی از دیوار خالی باشد این امر برای بهتر نشان دادن این آثار مفید تر است. علاوه بر این باید توجه داشت که دیوار سفید نیز چنین تاثیری را در فضا دارد.

شیشه:

استفاده از شیشه نیز یکی از روش‌های زیبایی در دکوراسیون داخلی است. شفافیت و سبکی که این مصلح به فضا می‌بخشد، می‌تواند جلوه‌ای منحصر به فرد به اتاق بدهد. استفاده از شیشه در درها، پنجره‌ها یا حتی میزها، می‌تواند جلوه‌ای مدرن و باز کننده به فضا ببخشد.

میز و صندلی متحرک استفاده کنید

میزهای سبک، چهارپایه‌ها و صندلی‌های کنار مبلمان که در ابعاد کوچک و گاهی با پایه‌های تاشو یا چرخدار ساخته می‌شوند گزینه‌هایی هستند که برای هرچه راحت کردن محیط اتاق نشیمن استفاده می‌شوند و شما و خانواده تان می‌توانید به سادگی آنها را با توجه به میزان راحتی تان جابجا کنید.

مبل قسطی بازنشستگان

دکوراسیون غذا خوری

برای اینکه اتاق ناهارخوری شما زیبا و بی نقص باشد باید در انتخاب مدل میز ناهارخوری, اندازه صندلی ها, رنگ میز و صندلی, لوستر بالای میز و… دقت کنید. فضای ناهار خوری به نورپردازی حرفه ای و مدرن نیاز دارد.

قاب پنجره ها را رنگ کنید:

یکی دیگر از لوازم و اجزای قابل رنگ شدن در دکوراسیون داخلی خانه ، قاب پنجره ها است. با اینکه خیلی از افراد ترجیح می دهند فضای خانه خود را در تابستان روشن و سرزنده کنند، اما این بار راه بالعکس را امتحان کنید و رنگی تیره بزنید.

روشنایی:

آباژورهای ایستاده ، لوستر و شمع از ملزومات دکوراسیون اتاق غذاخوری هستند تا فضایی مجلل به محیط ببخشند. یک لوستر زیبا که در مرکز میز ناهارخوری قرار می دهید ، اتاق غذاخوری شما را روشن تر و زیباتر می سازد. باز هم یک مدل آباژور کنار سالنی شیک که در کنار کنسول قرار می دهید به شما کمک می کند تا فضای مورد نظر خود را ایجاد نمایید.

علاوه بر اینها باید مراقب باشید که نوری که برای دکوراسیون اتاق غذاخوری انتخاب می کنید زرد باشد. زیرا نور زرد اثر آرامش بخش دارد. بنابراین ، به یک وعده عصرانه بسیار آرام تر کمک می کند.

رنگ:

از آن جایی ‌که اعضا خانواده و هم مهمانان در اتاق غذاخوری دور هم جمع می‌شوند، استفاده از رنگ‌های گرم که باعث ایجاد صمیمیت و اشتها می‌شوند و همچنین نسبتاً رسمی و شیک به ‌نظر می‌رسند پیشنهاد می شود.

گیاهان:

اتاق ناهارخوری یکی از بهترین فرصت ها برای استفاده از گیاهان است.
و هیچ چیز زیباتر از یک گل آرایی خوش ساخت به عنوان مرکز اصلی یک سفره منظم وجود ندارد.

رانر:

دو راه برای قرار دادن رانرهای میز روی میزهای مربع وجود دارد. می توانید یک رانر تک را در وسط میز قرار دهیدکه در هر طرف رانر یک فرد بنشیند و فضای کافی در دو طرف میز نیز باقی می ماند، و روش دوم استفاده از دو رانر میز به صورت ایکس در وسط میز است که در این مورد ینز هر شخص می تواند در گوشه ای از رانر بنشیند.

طراحی دیوار ناهارخوری فانتزی

طرح های فانتزی برای بسیاری از ما جذاب هستند. اگر فکر می کنید که تزیین دیوار ناهارخوری شما می تواند فانتزی باشد و این سبک به ساختمان شما می آید می توانید از این شانس استفاده کنید و طرح های فانتزی را برای ناهارخوری خود استفاده کنید.

از صندلی های متضاد در سالن غذاخوری استفاده کنید:

در طراحی قدیمی تمام صندلی‌های میز غذاخوری کاملا مشابه هم بودند اما در طراحی مدرن توصیه می شود از صندلی‌هایی با جنس مشابه اما طرح متفاوت دور میز ناهارخوری استفاده شود.
یا حتی صندلی‌هایی از یک مدل اما با رنگ‌های متفاوت جلوه خاصی به فضای سالن غذاخوری می‌بخشند.

مبل قسطی بازنشستگان مبل قسطی بازنشستگان

مبل قسطی بازنشستگان مبل قسطی بازنشستگان

مبل قسطی در تهران مبل قسطی در تهران

مبل قسطی بازنستگان مبل قسطی بازنشستگان

مبل قسطی بازنشستگان مبل قسطی بازنشستگان

مبل قسطی بازنشستگان مبل قسطی بازنشستگان

مبل قسطی بازنشستگان مبل قسطی بازنشستگان

مبل قسطی بازنشستگان مبل قسطی بازنشستگان

مبل قسطی بازنشستگان مبل قسطی بازنشستگان

مبل قسطی بازنشستگان مبل قسطی بازنشستگان

پروژه های مرتبط