مبل قسطی

مبلمان و سرویس خواب در زندگی و خانه های امروزی یکی از وسیله های کاربردی و ضروری به حساب می آید
و بسیاری از افراد برای تغییر دکوراسیون منزل خود و یا هنگام خرید جهیزیه به دنبال خرید این وسایل می روند
اگر شما هم جزو افرادی هستید که به دنبال خرید مبل و سرویس خواب هستند احتمالا با فروشگاه هایی در بازار مبل
و یا فروشگاه های اینترنتی مبل و دکوراسیون مواجه شده باشید که در کنار خرید نقدی امکان خرید قسطی مبل را به
شما ارائه می دهند
اگر قصد خرید مبل اقساطی را دارید پیشنهاد می کنیم که این مطلب را تا انتها مطالعه کرده و با شرایط ویژه
کلکسیون مبل برند آشنا شوید
یکی از مهم ترین خدمات شرکت کلکسیون مبل برند ارائه امکان فروش اقساطی برای تمام محصولات می باشد
تا افرادی که قصد خرید از بخش های مختلف مانند:مبلمان راحتی،کلاسیک،استیل،سرویس خواب،تختخوابشو،میزغذاخوری
میز جلو مبلی و عسلی و… را دارند بتوانند با خیالی آسوده خریدی مطلوب را تجربه کنند.
آشنایی با مجموعه کلکسیون مبل برند
کلکسیون مبل برند در 3 طبقه مجزا شامل انواع مبلمان راحتی،استیل،کلاسیک و سرویس خواب می باشد24 ماه بدون سود و کارمزد
مبلغ پیش پرداخت توافقی
36 ماه خدمات پس از فروش
بهره مندی از کارشناسان مجرب
ارسال به تمام نقاط کشور
ارتباط با ما: 09919393001       09919393002

مبل قسطی

نوستالژيك‌ها

یکی از نکات حائز اهمیت در خرید مبلمان، ارتباط آن با آثار هنری و دکوراسیون موجود در خانه است.

اگر شما قبلاً آثار هنری و دکوراسیونی با رنگ‌ها و طرح‌های خاص دارید، باید در هنگام خرید مبلمان جدید به این موضوع توجه کنید.

می‌توانید مبلمان، قالیچه‌ها و آثار هنری موجود را در نظر بگیرید و خرید جدید خود را بر اساس آنها انجام دهید.

با این کار، اتاق شما به نظم و هماهنگی زیبا و هنری تبدیل می‌شود و شما هم همچنان از قطعات قدیمی خود استفاده می‌کنید

که باز هم جلوه‌ای تازه و زیبا پیدا کرده‌اند.

این روش به شما این امکان را می‌دهد که هزینه کمتری صرف کنید، زیرا از قطعات قدیمی خود در بخش‌های مختلف خانه استفاده می‌کنید

و همچنین به تناسب و هماهنگی دکوراسیون خانه خود اهمیت می‌دهید.

مبل قسطی

دکوراسیون اتاق نشیمن به صورت ترکیبی

دکوراسیون به صورت ترکیبی برای خانه های بزرگ ایده بسیار خوبی است ، در این سبک از دکوراسیون می توانید از چند دست مبل راحتی استفاده کنید ، برای این کار می توانید یک سرویس مبل 7 نفره به همراه مبلمان 9 نفره را ترکیب کنید یا این که از یک سرویس 9 نفره در کنار پاف های همراه استفاده نمایید ، همچنین مبل های تکی و صندلی های مهمان می تواند بسیار به چیدمان شما زیبایی ببخشد ، با کمی خلاقیت می توانید یک دکوراسیون زیبا با مبلمان راحتی ترکیبی داشته باشید.

 

مبل قسطی تهران مبل قسطی تهران مبل قسطی تهران مبل قسطی تهران

                            مبل قسطی کرج   مبل قسطی کرج

مبل قسطی راحتی مبل قسطی

استفاده از مبل های مدل L برای فضای مربعی یا مستطیلی کوچک

یکی از بهترین مدل چیدمان مبل برای فضای کوچک، مربعی یا مستطیلی شکل، استفاده از مبل‌های مدل ال است.

این مبل‌ها همانطور که از اسمشان پیدا است، شکل L  انگلیسی را دارند و بسیار جمع‌وجور و شیک هستند.

به علت نداشتن دسته و امکان چیده شدن به شکل‌های مختلف، فضای کمی را اشغال می‌کنند

و برای تعداد افراد بیشتری قابل استفاده هستند.

مبل قسطی

مبل L مینیمال چیست؟

طراحی این مبل از زبان انگلیسی L گرفته شده است. مبل L مینیمال را نباید از هم جدا کنید؛ چون چیزی که از آن باقی می‌ماند دیگر مبل L نیست. این مبل در دسته مبل‌های راحتی شیک قرار دارد و اکثرا آن را در خانه‌های کوچک نقلی میچینند.

مبل قسطی

مبل L گرد

مبلمان L گرد بیشتر برای سالن‌های بزرگ و تی وی روم مناسب هستند و با ایجاد حس تقارن گرمی و صمیمیت بیشتری به خانه می‌بخشد و شما را خوش سلیقه تر نشان می دهد.

مبل ال مینیمال

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به طراحی های ساده اما در عین حال شیک علاقمند هستید، مبل ال مینیمال می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. مبل ال مینیمال بدون هیچ آلایشی بوده و می توانید با تلفیق اکسسوری مناسب در دیزاین منزل زیبایی آن را چند برابر کنید.

مبل ال چستر

اگر شما به دنبال شلوغی و دوخت های لمسه شده و از آن طرف هم خرید مبل ال هستید، مبل ال چستر از بهترین گزینه ها برای شما است. این مبلمان با داشتن لمسه های دوری از سادگی در آمده و سبکی کلاسیک و در عین حال راحت به مبل ال داده است.

مبل قسطی

خرید و قیمت مبل ال تی وی

خرید مبل ال تی وی از بهترین گزینه ها برای جداسازی فضای چیدمان شما در اتاق پذیرایی است. شما می توانید با توجه به سبک منزل خود طراحی مبل ال خود را مشخص کنید. قیمت مبل ال تی وی با توجه به تعداد نفرات و سبک آن نیز تغییر می کند.

مبل ال باکس دار

بررسی کنید که مبل راحتی ال باکس دار از جنس و مواد با کیفیت ساخته شده است و بهتر است از جنس های مثل چوب صنوبر یا تمام چوب، فوم HR و پارچه با کیفیت برای جلوگیری از سریع فرسایش استفاده شود.

مبل تخت خوابشو

کمبود فضای چیدمان در آپارتمان ها باعث کلافگی و سردرگرم مشتریان می شود و برای همین مدتی است که سر و کله مبلمان تختخواب شو در صنعت مبلمان پیدا شده و توجه ویژه ای به این دسته از مبلمان های کم جاگیر می شود.

استفاده از مبلمان تخت شو یک راه حل مناسب برای بهینه‌ سازی فضا در خانه‌ های جمع و جور می باشد و همان‌طور که از نامش پیداست، این محصول نه تنها خصوصیات یک مبل شیک و جمع و جور را دارد، علاوه بر آن قابلیت تبدیل به شدن به یک تختخواب راحت را یکجا دارا می باشد.

مبل قسطی

مزایای مبل تختخواب شو

صرفه‌جویی در فضا:

بزرگترین مزیت مبل تختخواب شو قابلیت صرفه‌جویی در فضا است. به جای خرید جداگانه یک مبل و یک تخت، می‌توانید هر دو عملکرد را در یک مبلمان داشته باشید. این امر به خصوص برای آپارتمان‌های کوچک، اتاق خواب‌های کوچک و یا اتاق‌های با مساحت محدود بسیار مفید است.

تبدیل آسان:

تبدیل شدن این مبل‌ها به تخت خواب و برعکس به راحتی انجام می‌شود. به این منظور نیاز به استفاده از ابزار خاصی نیست و به آسانی با یک دکمه یا اهرم و… می‌توانید انجام دهید.

اقتصادی:

سرمایه‌گذاری در یک مبل تختخواب شو انتخابی اقتصادی نسبت به خرید جداگانه یک مبل و یک تخت است. با ترکیب این دو عملکرد در یک قطعه مبلمان، هزینه‌ها را صرفه‌جویی می‌کنید، بدون این که به کیفیت یا راحتی کمی وابسته شوید. این سرمایه‌گذاری هوشمندانه برای افرادی است که بودجه محدودی دارند.

کیفیت تشک:

به کیفیت تشک مبل تختخواب شو توجه کنید. به دنبال گزینه‌هایی با تشک حافظه‌ی فشرده یا تشک فنری با کیفیت بالا باشید تا تجربه خوابیدنی راحت و پشتیبانی را برای بدن شما فراهم کنند.

سبک و طراحی:

یک مبل تختخواب شوی را انتخاب کنید که با سبک شخصی شما هماهنگ باشد و دکوراسیون موجود در منزلتان را تکمیل کند. انواع طرح‌ها، پارچه‌ها و رنگ‌ها را بررسی کنید تا قطعه‌ای را پیدا کنید که جذابیت ظاهری به فضای زندگی شما اضافه کند.

جلوه زیبایی:

مبل تختخواب شو در انواع طرح‌ها، استایل‌ها و رنگ‌ها عرضه می‌شود و به شما امکان می‌دهد مبلمانی را انتخاب کنید که به دکوراسیون داخلی شما متناسب باشد. آیا سبک مدرن را ترجیح می‌دهید یا طرح کلاسیک؟ در هر صورت، یک مبل تختخواب شو وجود دارد که سلیقه شما را برآورده می‌کند. به این ترتیب، شما نیازی به تغییر سبک در هنگام بهینه‌سازی فضای خود نخواهید داشت.

معایب مبل تخت خوابشو

سنگین و بزرگ

مبل های تخت خواب شود که به عنوان مبلمان راحتی نیز مورد استفاده قرار می گیرند از نظر وزنی بسیار سنگین بوده و دارای ابعادی عظیم می باشند. ممکن است شما در هنگام تحویل کالا با این مشکل روبرو شوید و در بردن آن به اتاق خود دشوار باشد. در این حالت می توانید خدمات تحویل دو نفره را انتخاب نمایید تا با دردسر خارج شدن کالا مواجه نشوید.

پس از مدتی باز و بسته کردن مبل تخت خواب شو به سختی امکان پذیر است. یعنی قطعات آن دچار مشکل شده و به راحتی قابل استفاده نیست.

نکاتی در خرید مبل تخت خوابشو

شکل و مدل روکش مبل مهم است

رنگ، طرح و جنس روکش مبل تختخوابشو آنقدر متنوع است که شما می‌توانید طبق سلیقه خود هر کدام را که می‌خواهید انتخاب کرده و خریداری کنید. اما توجه کنید علاوه بر اینکه رنگ مبل و روکش با رنگ سایر لوازم و دکوراسیون منزل‌تان هماهنگ باشد، جنس پارچه و قابلیت شستشو آن هم مهم است.

راحتی و سهولت استفاده از مبل تختخواب شو

اگر قرار باشد که شما با سختی و مشقت فراوان مبل نشیمنی خود را به تختخواب تبدیل کنید، باید بگوییم خرید چنین محصولی اصلاً توصیه نمی‌شود.

باید به فنرهای به کار رفته در آن توجه کنید که مقاوم باشند و تحمل وزن شما را داشته باشند و بعد از مدتی استفاده به گونه ای نشود که شما در تخت فرو بروید .

کیفیت تشک را چک کنید

خواب راحت شبانه به کیفیت تشک شما بستگی دارد. تشک خوب باید به خوبی عضلات را ساپورت کند و به پشت و شانه‌ها و گردن شما آسیب نزند. تشک‌‌های قطور لزوماً بهتر نیستند. ممکن است تشکی قطر کمتر اما ساختار مناسب‌تری داشته باشد.

                        مبل قسطی مبل قسطی

                        مبل قسطی مبل قسطی

                        مبل قسطی کرج مبل قسطی کرج

                        مبل قسطی بازنشستگان مبلمان قسطی مستمری بگیران

                        مبل قسطی مبل قسطی

                        مبل قسطی مبل قسطی

                        مبل قسطی مبل قسطی

                        مبل قسطی مبل قسطی

                        مبل قسطی مبل قسطی

                        مبل قسطی مبل قسطی

پروژه های مرتبط